tisdag 29 oktober 2013

Här var det julafton!

Igår lämnade vi över presenterna till barnhemmet. Sköterskan tog med oss till den barngrupp som vi hade köpt inneskor till. De blev överlyckliga! Det kändes som om vi räckte över spännande julklappar. 
Sedan gick vi ned till barngruppen med mindre barn, i vilken M också finns. Fantastiskt att lite Lego, ballonger och spelande gosedjur kan skapa sådan glädje!
Angående de spelande gosedjuren förresten. Jag skapade tre melodier till tre gosedjursfigurer i en Liberokampanj för många år sedan. Jag "fick betalt" i en stor påse med gosedjur och trots att jag gett bort ett och annat gosedjur till små knattar under åren har min fru undrat var jag ska göra med påsen med alla gosedjur. Så nu känns det som om det var meningen ända från början att de till slut skulle hamna här på barnhemmet i Bijela :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar