söndag 3 november 2013

Det finaste jag har

Min fina dotter. Jag är så glad för att jag och din mamma fick träffa dig. Du släppte in oss i din närhet och lät oss ta hand om dig. Du strålar med ditt söta leende och får oss att smälta. Vi har alla tre kommit så nära varandra och har redan skapat vår nya lilla familj som sprudlar av kärlek och kär lek. Det räcker med en kort blick på dig så vet både jag och din mamma att det alltid varit meningen att du skulle komma till oss. Tack för att du gjorde det. 
Min fantastiska fru. Jag blir så himla stolt när jag ser dig med vår dotter. Du är så fin mot henne och du liksom blommar ut och låter henne ta fram det bästa i dig. Ibland känns det som om du inte gjort annat än att vara mamma. Fortsätt så. Jag är helt trygg med att det här kommer att gå alldeles utmärkt. Jag älskar dig. Mer än någonsin.

4 kommentarer:

  1. Maria_ott@hotmail.com3 juli 2014 kl. 12:11

    Helt fantastiskt. Vi åker till samma barnhem på tisdag för att hämta vår son. Magen är full med fjärilar. :)
    Tack för att ni delat med er.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad underbart! Jag vet känslan :) Hör av er när som helst om ni vill ha tips eller råd, eller bara för att berätta. Det känns som om vi har något gemensamt. Lycka till!

      Radera
  2. sandrasoderqvist@live.se1 februari 2024 kl. 15:31

    Hej! Vi har precis påbörjat vår resa med adoption och har valt Montenegro. Om ni vill och önskar så vore det trevligt att få kontakt med er och få veta om er resa. Vi försöker förbereda oss så mycket det bara går, just nu går vi utbildningen inom adoption och utredningen väntar oss. Blir alldeles varm i hjärtat när jag läser er blogg. Mvh Sandra Fagerberg

    SvaraRadera
  3. Hej Sandra! Jag mailar dig!

    SvaraRadera