fredag 13 september 2013

Fredagen den trettonde

Jag hoppades att denna otursdag skulle bli lyckosam för oss. Om ändå Adoptionscentrum hade ringt idag och sagt: "Ja, nu har de hört av sig från Montenegro. De vill att ni kommer på en gång!" Min fru tror att de ringer nästa vecka. Nu är klockan 22.22 så jag är beredd att hålla med.

S-H-O-P-P-I-N-G, we're shopping. 
Idag var min fru och shoppade med min snälla mamma på Frölunda Torg och hon köpte många fina kläder och ett par leksaker till sitt lilla barnbarn. Vi har köpt en Briovagn och en spjälsäng på Blocket. Bilbarnstol och resevagn har vi fått från min brors familj. Och på söndag ska vi frivilligt besöka Morgan, Boris och de andra på Ge-Kås i Ullared för att shoppa diverse barnprylar. Min fru säger att det inte kommer att vara någon kö om vi är där när de öppnar. Vi får väl se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar